Monday, September 20, 2010

Selamat Hari Raya~

Selamat Hari Raya i wish to everyone. seriously dis year nye raya sgt best pulak compared to last and few years back celebration..
seronok2.. hehe... mood raya tu ade sampai tanak balik to normal life...
hari2 pegi beraya... my family n i went back to kampung on the 5th sept..
awal nyah... yela.. my atuk n nenek old already..
kenalah tolong dorang nak kemas kampung yg besarrr tu for preparation Hari Raya...
ahaks.. so, mcm biasa rendang tok, rendang paru, rendang ayam, ketupat, lemang, lontong together with sambal ikan bilis nenek yg terbaik dari ladang will be served on hari raya... we went to 4 houses on d 1st day of raya.
n gladly i have enuf of duit raya... :) (tak sedar dah besar gajah nak duit raya lagi.. hohohoho.. hello.. saya belum kerja lagi okayyy!!).. ahaha.. wateva..

on 18th sept my house buat makan2... my mom masak laksa johor..
her first time trial n it was surprisingly delicious.
she olso make rendangg tok (i dun really like this. but most ppl love it very very much).
i make mihun n agar2 koktel. habis kott~~ haha.
tak sangka habes especially agar2 tu.. cause it was my first trial..


here are some pictures of me, frens, n cousins celebrating hari raya. ;)

me and syg at miza's crib

shaz, bella n me at bella's mkn2 day

at daus's crib
mama, me and farid at tok uda's house.

at miza's ;)


No comments:

Post a Comment