Wednesday, September 1, 2010

Wo e' le....

Minggu depan khaizaijie..
Wo yao qu papa de jia jian wo de atuk he nenek.
Wo yao chi rendang tok, rendang ayam kampung, ketupat, malairen de gaobing, he lontong.
Khaizaijie de jieri hen renao.
Wo xihuan khaizaijie. wo de tongxue xsabar2 yao hui jia.
Sabar2 pengyou...!! hehehe...
Wo bu you feeling yao hui jia awal2.. Yinwei wo de jia hen dekat he wo de daxue. yi ke fen drive only.
Haha.. Dasyatnye bahasa aku.. Tunggang langgang pulak.. tapi kalau ade cine bace ni mesti bangge ni aku dok cite dlm blog bahasa die.. hehe...
adoi.. sakit perut plak ni.. Japlagi sbnrnye ade klass math... tp sbab sakit perut punye pasal aku malas la nak pegi.. nanti terkentut2 plak dalam kelas.
haha.. ish.. teruk teruk..
sebenarnye ape yg aku nak cerita org smua dah tahu...
minggu depan dah hari raya Aidilfitri. Rutin raya aku macam biasalah...
balik kampung Melaka..
n taktahu la baper lame nak duk lepak sana..
n dh bape tahun aku xbalik kampung Perak. So d malas.. Adoi xbaiklakan...
Xpelah.. Tahun ni aku harap malas aku tu takde la...
dptla beraya di rumah keluarga ibunda di Perak tu..
Open house?? ooh takde.. mmg takde buat.. M-alip- las la nak buat..
kawan2 ramai sgt nak diajak.. kalau nak buat open house kene buat kat dewan supaya takde org yg akan berasa kecil hati sekiranya tidak mendapat jemputan.
but if korang ade niat nak dtg.. bolehla diaturkan time yg bersesuaian kan... hehe... dpan mata ade ceklat KitKat ni... adoi.. mmg "have a break, have a kitkat" la aku kejap lagi... meleleh je ni...

No comments:

Post a Comment